На Закарпатті вже понад 3300 нових власників електронних ключів

Саме стільки платників податків звернулось до пунктів реєстрації користувачів Центру сертифікації ключів Міндоходів з 1 січня 2014 року. Зазначимо, такі відокремлені пункти реєстрації користувачів у Закарпатській області знаходяться в м. Ужгороді та м. Тячеві.

 

 

За словами начальника Головного управління Міндоходів у Закарпатській області Василя Іванчо, більшість клієнтів органів доходів і зборів орієнтуються у своїй діяльності на інновації та інформаційні технології.

 

 

Якщо аналізувати усі отримані електронні цифрові підписи з початку року в Закарпатській області, то найактивнішими є фізичні особи-підприємці – вони отримали 2625 ключів, в той час як юридичні особи – 717. В розрізі міст та районів на першому місці по кількості отриманих цифрових підписів платники податків Ужгорода – 1028, на другому Тячівщина – 941 та третьому Виноградівщина – 270.

 

 

– Ми постійно інформуємо громадян і представників бізнесу про те, що  електронна звітність – найбільш  зручний та комфортний спосіб спілкування з фахівцями Міндоходів. Окрім того, ключ електронного цифрового підпису дозволяє його власнику користуватися таким ефективним сервісом, як «Електронний кабінет платника податків», а також дає змогу звітувати в режимі он-лайн не лише до органів Міндоходів, а й до інших органів влади, – зазначає Василь Іванчо.

 

 

Нагадаємо, що з першого січня 2014 року Міндоходів запропонувало посилений захист електронної звітності з використанням двох окремих сертифікатів. Це унеможливить підробку ключів та посилить захист інформації від її несанкціонованої модифікації. Строк чинності посилених сертифікатів ключів становитиме два роки з моменту їх формування. Разом з тим, будуть дійсними і раніше видані сертифікати, в яких ще не закінчився термін дії.

 

 

Інформаційно-комунікаційний відділ

 

Головного управління Міндоходів у Закарпатській області

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *