Хостел ALINA від 110 гривень за місце.

Громадськість Мукачева б’є на сполох через незаконне будівництво в історичному центрі міста

Громадськість Мукачева б’є на сполох через незаконне будівництво в історичному центрі міста

Питання до всіх причетних до незаконного будівництва в історичному центрі історичного міста Мукачева по вул.Грушевського,18: А чи не маєте ви бажання опинитись в цій пастці у випадку надзвичайних ситуацій?!

Люди не можуть вийти із своїх помешкань, бо після “інтенсивного місячного будівництва” через попередження про перевірку цього незаконного будівництва, забудовники вирішили вивезти оцей допотопний кран, який збирався і розбирався щодня… і закидався частинами через паркан.

Про яке дотримання ДБНів може йти мова?

Будівництво за проектами розробників з чужими сертифікатами?

Яке підтримувалось карманною містобудівною радою, де кожен мав свій інтерес?

Знають же, що порушують всі можливі закони, але ж все одно продовжують будівництво, на якому вже впав працівник і його доля невідома, тому і нікого не оформлюють офіційно, всі працюють по 5 днів за випробувальним терміном…

Злочини повинні бути покарані!

Людмила Черватюк.

/

Вих.№97 від 22.09.19

                                                                                        ПРЕМ’ЄР-МІНІСТРУ УКРАЇНИ                                                                                                                                                  п.ГОНЧАРУКУ О.В.

 

  Про корупційну складову при  підготовці

розпоряджень Мукачівського міського голови та рішень Мукачівської міської ради

 по незаконному будівництву багатоквартирного багатоповерхового  житлового

будинку по вул.Грушевського,18 в  місті Мукачеві.

Термінове припинення незаконного будівництва в історичному центрі історичного міста.

 

Шановний  Олексіє Валерійовичу!

У зв’язку з численними проханнями представників мукачівської громади та власників прилеглих  ділянок  до будівництва  за адресою м. Мукачево вул. Грушевського,18  про допомогу  в захисті їх законних прав , а також місцевих депутатів і  місцевих громадських організацій  вимушені звернутись  до Вас  і ми – представники  молодіжної громадської організації «Молодь та діти за самоврядування», які допомагали місцевим жителям  в  підготовці запитів до різних структур.

Мешканці міста Мукачева добились статусу незаконної забудови  за  своїми зверненнями  у різні інстанції і на Урядову гарячу  лінію  ще в 2016 році .Їх звернення   “ «Про корупційну складову при наданні  рішення  та   визнання протиправним  рішення органу місцевого самоврядування»  розглядались і в Кабінеті Міністрів  України  і в ДАБІ,  незаконне будівництво  за адресою вул.Грушевського Михайла,18 у м.Мукачеві Закарпатської області було  зупинено.  Забудова отримала статус незаконної  і все б здавалось всім зрозумілим.

Нам було повідомлено про те,  що « у ході розгляду  встановлено, що містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки від 28.10.2014№80/14,які видані відділом архітектури та містобудування виконавчого комітету Мукачівської міської ради, скасовані  рішенням головного інспектора будівельного нагляду Управління Держархбудінспекції у Закарпатській області від 10.06.2016 №19-СК «Про скасування реєстрації  Декларації про початок удівельних робіт « та видано наказ від 10.06.2016 №19-ВТ «Про скасування реєстрації Декларації про початок будівельних робіт від 27.03.2015 №ЗК083150860420»,яким ДП «Стар» зобов’язано надати розрахунок категорії  складності  будівництва цього  об’єкта для подальшого скерування  в центральний орган ДП «Укрдержбудекспертиза» щодо перевірки вказаного розрахунку».

«Зазначене питання перебуває на особливому контролі  облдержадміністрації, іДАБІ України, і Кабінету Міністрів України, і Генеральної прокуратури України,і МВД» (це посилання на відповіді на наші звернення), в той же час тоді незрозуміло чому при такому контролі  незаконне будівництво продовжується зараз ?

Події останніх років  в місті Мукачеві  стосовно  прийнятих розпоряджень, а саме  розпорядження міського голови про проведення  громадських слухань №423 від 06.12.2017р , на яке посилаються в газеті “Мукачево” “Про затвердження містобудівної документації ДПТ по вул.Грушевського Михайла,18 – будівництво БАГАТОКВАРТИРНОГО будинку ( на всяк випадок  тут не вказується слово БАГАТОПОВЕРХОВОГО) та розпорядження №505 від 06.12.2017р. (тобто в той же день, але різниця в 80 розпоряджень, тобто  за день видано  стільки розпоряджень???!!!), а також  розпорядження за №534 від 27.12.2017 р. “Про продовження терміну громадських слухань до 05.02.2018 року…”  примушують  звернути увагу на ці факти.

Нам випадково стало відомо, що   06.12.2017р.  мукачівським міським головою Балогою А.В. було видано розпорядження  за №423 “Про проведення громадських слухань”  начебто з метою врахування думки громадськості міста Мукачева ( публікація в газеті “Мукачево”). А на веб-сайті Мукачівської міської ради  читаємо, що  на виконання розпорядження Мукачівського міського голови №505 від 06.12.2017 року повідомляється, що до 05.01.2018 року проводяться громадські обговорення матеріалів містобудівної документації «Детальний план території по вул.Грушевського Михайла,18 в м.Мукачево», що включає в себе земельну ділянку, (кадастровий номер 2110400000:01:001:1192) площею 1079 кв.м., яка належить на праві власності дочірньому підприємству «Стар», цільовим призначенням для будівництва та обслуговування багатоквартирного житлового будинку.  Додаються  пояснювальна записка і  графічні матеріали. В пояснювальній записці вказується, що  запроектований будинок  буде врізатися до  старої  каналізації  багатоквартирного одноповерхового будинку  16 по вул.Грушевського, мешканці категорично проти. Побудований багатоповерховий будинок за  вказаною адресою  унеможливить отримання сонячного світла для мешканців будинку по вул.Чайковського,4-а згідно виставлених  розробниками  ж графічних матеріалів  на веб-сайті  інсоляції і будинок опиниться в “кам’яному мішку”, бо  споруда санепідемстанції  (СЕС)  перед цим же будинком теж була побудована  без урахування побажань мешканців цього будинку за адресою вул.Чайковського,4-а.  Одному незаконному будівництву не надали відповідної оцінки  у свій час і знову  отримуємо  порушення всіх можливих норм і законів. Більше того в назві розпоряджень вказується  багатоквартирний будинок, а в графічних матеріалах подається проект  багатоповерхового багатоквартирного  будинку та ще й вказуються прізвища розробників, які зараз відмовляються від авторства. Вказано також на цьому ресурсі, що проект ДПТ ділянки по вул.Грушевського,18  розроблено на замовлення виконкому Мукачівської міської ради (без  тендерів і конкурсів?!!!).Маса невідповідностей в поданому розпорядженні нікого не засмучує, впевнено йдуть до своєї цілі замовники.

Знаючи , що  ГЕНЕРАЛЬНИМ ПЛАНОМ  МІСТА МУКАЧЕВА  ЗАБОРОНЕНО БАГАТОПОВЕРХОВЕ БУДІВНИЦТВО  В  ІСТОРИЧНОМУ ЦЕНТРІ , все одно можновладці міста виставляють на громадське обговорення  і громадські слухання  кримінальне порушення. Більше того нікого не хвилює і той факт, що  саме члени  затвердженого оновленого складу  архітектурно-містобудівної ради міста Мукачева являються  (за документами, виставленими на загальне обговорення на веб-сайті Мукачівської міської ради) розробниками  цього ДПТ , а саме  –  О.Андялошій є архітектором проекту , а технічним виконавцем  директор ТОВ  ДАПІ“Архітектура”,він же інженер-архітектор І.Пасічник.  По факту один  з цих розробників і не знав, що його прізвище цинічно використовують для такої афери (це що не корупційні дії?, не конфлікт інтересів?, тобто  архітектурно-містобудівна рада міста  Мукачева створила собі такий «мєждусобойчик», в якому цинічно ,використовуючи при цьому ще й бюджетні кошти, вирішує долю багатьох людей-жителів міста без їх відома). Більше того вияснилось, що проект  цього будинку розроблявся архітектором Ганзелом В.Й., який весь час використовував  чужий  кваліфікаційний сертифікат № АР №000594 від 01.06.2011, що належав іншій особі Ковалю і який вже на період громадських слухань теж був скасований після нашої прискіпливої уваги до процесу надання кваліфікаційних сертифікатів  в Україні  (це з інформації наданої Мінрегіоном на наш запит), тобто проект будівництва розроблений за  підробленими документами не вважається чинним, про що мешканці дізнались із відповідей, отриманих від Національної спілки архітекторів України та Міністерства регіонального розвитку.

ДП “Український  державний  науково-дослідний  інститут проектування  міст “ДІПРОМІСТО” імені Ю.М.Білоконя “ розробляв коригування Генерального плану міста Мукачева та план його зонування (на цю державну проектну організацію  протягом декількох років тиснули замовники цього будівництва і головний архітектор міста І.І.Івановчик),керівництво інституту  чітко відповіло в письмовій формі і головному архітектору  м.Мукачева І.І. Івановчику і громадським організаціям, що  на вул.Грушевського,18  ЗАБОРОНЕНО Генпланом міста Мукачева багатоповерхове будівництво. Але ,не зважаючи на категоричну відмову у фальсифікації документації ДП «ДІПРОМІСТО»,  головний  архітектор  міста  заявляє місцевим депутатам, що «він про все вже домовився із проектувальниками (можна зайти в архів трансляцій засідання профільної  комісії  з питань комунальної власності та земельних відносин  від 25.09.2016 року ) тільки проголосуйте», тобто голова цієї комісії тисне на депутатів, посилаючись на слова Івановчика І.І.. В трансляції чути, як один з депутатів заявляє, як же там можна будувати, на місці гаражу  висотку не можна зводити, там мало місця для багатоповерхівки, але його  ніхто не слухає. Коли працівники ДП ДІПРОМІСТА на свої власні вуха почули цю відверту брехню,  в яку хотіли вплести  і їх, відразу ж передзвонили  Івановчику І.І. і  висловили своє відношення до цього незаконного будівництва, будувати там  НЕ ДОЗВОЛЕНО  ні за яких обставин.

Місто Мукачево  не відноситься до малих міст  України, де рекомендовано замість зонування територій  розробляти детальні плани територій (ДПТ), більше того це місто  занесено до Списку  історичних населених місць України, для яких “в межах визначених історичних ареалів у складі генерального плану населеного пункту визначаються режими регулювання забудови та розробляється історико-архітектурний опорний план, в якому зазначається інформація про об’єкти культурної спадщини”.

Склад, зміст та порядок розроблення історико-архітектурного опорного плану населеного пункту визначаються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування.

Тому ця адреса  була і на контролі  в Міністерстві культури України, Науково-методична рада при Міністерстві культури України  розглядала  історико-архітектурний опорний план міста  ще декілька  років  тому, зроблено ряд зауважень, але їх ніхто не виправляє. Кожного місяця  громадськість  перевіряє  стан справ  із затвердженням цих документів. Ніяких змін, тобто причин для  розробки ДПТ  ділянки за адресою вул.Грушевського,18, НЕМА  на сьогоднішній день і НЕ БУЛО на момент розробки ДПТ.Тобто ,на сьогодні НІЯКИХ ДОЗВІЛЬНИХ ДОКУМЕНТІВ ВІД МІНІСТЕРСТВА КУЛЬТУРИ  НІХТО НЕ ОТРИМАВ !!! І місто Мукачево  не розробило  історико-архітектурний опорний план міста, тому все повинно підкорятись Генеральному плану міста, а Генеральним планом там передбачена існуюча  житлово-громадська  малоповерхова забудова. А не нові висотки.

Хочеться нагадати,  що ми зараз розглядаємо тільку одну незаконну забудову в місті Мукачеві і  намагаємось довести до логічного завершення це непорозуміння, а в місті  цим забудовником порушуються всі норми і закони.

Поточний стан цього  будівництва- НЕЗАКОННА  ЗАБУДОВА на вкраденій у громади землі без конкурсів і  аукціонів. На місці гаражу може бути тільки  або  ділянка із зеленими насадженнями  або гараж або одноповерховий офіс, а не житлова забудова,  тим більше  не багатоповерхова  житлова  забудова, що ніяк не відповідає цільовому призначенню цієї ділянки (присадибна), а краще всього сквер або дитячий майданчик.

Оголошувати громадські обговорення і громадські слухання в період новорічних свят, а також , коли телефон ,вказаний в оголошенні не відповідає протягом  всього періоду, а двері вказаного кабінету  №69 закриті для  громади, теж  можна розцінювати як співучасть у злочині.

В оголошенні також вказувалось, що “зауваження та пропозиції щодо детального плану просимо надсилати на адресу відділу архітектури та містобудування управління архітектури та комунальної власності Мукачівського міськвиконкому протягом місяця з дня його опублікування у письмовому вигляді або електронною поштою. Матеріали детального плату території опубліковані на офіційному сайті Мукачівської міської ради http://www.mukachevo-rada.gov.ua.  Адреса розробника: пл.Духновича Олександра,2, відділ архітектури та містобудування, каб.№ 69, тел.2-23-74, e-mail: arch_mukmvk@ukr.net”.

Розпорядження про громадські слухання  по темі  розробки ДПТ маленької ділянки -це ноу-хау мукачівських можновладців.  Бо  в Законі України “Про містобудівну дільність” чітко прописано,що таке ДПТ і де його повинні розробляти . “Детальний план у межах населеного пункту уточнює положення генерального плану населеного пункту та визначає планувальну організацію і розвиток частини території. Детальний план розробляється з метою визначення планувальної організації і функціонального призначення, просторової композиції і параметрів забудови та ландшафтної організації кварталу, мікрорайону, іншої частини території населеного пункту, призначених для комплексної забудови чи реконструкції. {Частина перша статті 19 в редакції Закону № 5496-VI від 20.11.2012}. Це свідоме порушення законів чи  професійна  недбалість?

Мукачівську громаду не влаштовує втручання в їх життєвий простір, а також прокладка комунікацій газопостачання та каналізації через їх  прибудинкові території. Неодноразові вибухи газу на цій ділянці та падіння будівельного крану, падіння будівельника з незаконної забудови, проїзд важкої техніки з матеріалами для цього будівництва  не дають можливості спокійно жити та працювати.  Оскільки  вид запроектованого будівництва не відповідає цільовому призначенню земельної ділянки /присадибна/для індивідуального  житлового, гаражного і дачного будівництва/, вони вкрай обурені прийнятими рішеннями  Мукачівської міської ради, тому що  вони порушують, в першу чергу, їх інтереси як громадян України і вважають дані рішення незаконними та необґрунтованими.

Ці всі  розпорядження треба скасувати   з причини невідповідності теми громадських слухань та обговорень  чинному Генеральному плану міста Мукачева. Генеральний план -це Конституція міста і є законом для всіх. Нам стало відомо,що  розглядом нашої заяви, яку ми направляли на різні адреси ще   в січні 2018 р.,  займались і в Мукачівській прокуратурі  і в  Мукачівському відділі  Головного управління національної поліції  України, але  потерпілих з матеріалами  перевірки  по незаконному будівництву в місті Мукачеві  за адресою вул.Грушевського Михайла,18  так і   не ознайомили.

Підозрюємо, що  представники цих структур зробили «висновки» згідно своїх професійних компетенцій і не  надіслали до  Генеральної прокуратури України та Секретаріату Кабінету Міністрів України копії  матеріалів, що лягли в основу зроблених висновків, щоб на певний час дати можливість забудовникам  у незаконний спосіб знову продовжити незаконне будівництво  в місті Мукачеві за адресою вул.Михайла Грушевського,18 через вимогу до Мукачівської міської ради  знову надати їм містобудівні умови та обмеження на маленьку ділянку, на якій раніше знаходився гараж міського військкомату. Не може  будуватися  багатоквартирний багатоповерховий будинок без можливості під’їзду пожежних  і швидких машин, без  дитячих майданчиків і паркомісць  серед малоповерхових будівель  в історичній  частині  міста(!!!)

Прокуратура Мукачева заявляє, що їх функції обмежені, то тоді навіщо робити якісь “висновки” по матеріалам, отриманим в результаті перевірки? Чесніше відразу ж відмовитись від проведення перевірок, а не заявляти, що строк позовної давності вже скінчився і  притягнути за підроблення документів посадових осіб з міської влади і тих, хто“замовляв” ці незаконні рішення, починаючи від оренди землі в 2005 році , її міни (обміну???!!!), потім продажу  цієї ділянки (???!!!) громадянину Америки, поділу цієї землі між двома приватними  особами, потім знову продажу частинки  від більшої долі землі  у власність другої особи, потім надання цієї ділянки в суперфіцію ,а залишок цієї ділянки дається  начебто в оренду (???!!!)   для  паркомісць і майданчиків  для дітей, щоб  обгрунтувати можливість незаконного будівництва багатоповерхівки в місцях історичного ареалу історичного міста, що незаконно  апріорі через також невідповідність Генеральному плану міста Мукачева.

Тобто протягом багатьох років  йде  розробка і впровадження схем відчуження землі державної форми власності, яка  була закріплена за Мукачівським військкоматом  багато років поспіль , в  які  втягнуті посадовці всіх рівнів  і ніхто не хоче  поставити крапку в цій історії. Більше того,замість обіцяних громадських слухань про незаконність  означеної забудови, посадовці Мукачівської міськради “організовують” громадські слухання по обговоренню  Детального плану території (ДПТ)  на клаптику земельної ділянки ,на якій розпочато незаконне  будівництво, закриваючи очі на  те,  що в Законі України “Про містобудівну діяльність”чітко прописано, що ДПТ розробляється  на великих територіях, а саме:  кварталу або мікрорайону. Треба також звернути увагу на наступні корупційні дії  посадовців  та забувших про  свій конфлікт інтересів  сертифікованих  архітекторів- членів  містобудівної ради Мукачева (???!!!), які виступили розробниками цього ДПТ  замість того, щоб прийняти всі  міри  про заборону  розгляду цього одіозного проекту багатоповерхового  будівництва на  місці гаражу та на могилі , ще й  з випадками смерті  будівельника на цьому будівництві, який впав під час  будівельних перегонів ,а також з двома аваріями  в газових комунікаціях, розваленими парканами  сусідських земельних ділянок, доріжок між будинками   тощо.

До 2019 року всі містобудівні умови і обмеження стосовно цього будівельного майданчика скасовані  і будівництво було зупинено, але  представники забудовника через рішення судів   робили спроби  отримати від міської влади нові   містобудівні умови і обмеження і добились свого.

Через рішення судів, на яких була не допущена громадськість і не  інформувались дати їх проведення, враховуючи інтереси  тільки забудовника, бо ні в засіданнях  судів, ні в рішеннях ніде нема згадувань на ті факти, що  наголошувались громадою. Сміючись в очі громаді, заявляли, що тепер попробуйте повоювати проти судової системи. На питання однієї з мешканок сусіднього  з будівництвом будинку про результати отримала відповідь ,що «ми перемогли», тобто посадова особа ідентифікує себе з  забудовником , про тісний зв’язок з яким ніхто не сумнівався.

Причиною цієї  заяви стала безсоромна корупційна схема “відчуження” земельних ділянок в історичному центрі історичного міста Мукачева  приватним особам  та  попри  супротив  місцевої громади  намагання забудувати  8 соток  (на місті  гаражу  бувшого міського військкомату) житловою багатоповерхівкою по вулиці Михайла Грушевського,18  забудовником ДП “Стар”.  Ці намагання  відбуваються в  різних варіаціях з різними порушеннями, починаючи від непроведення конкурсу на оренду приватною особою-іноземцем  приміщення  державного винзаводу по вулиці Олександра Духновича, потім обмін  права оренди  (???!!!) вищезгаданого приміщення на право оренди  приміщення    Мукачівського військкомату цій же приватній особі з переселенням цього військкомату ,який  дислоціювався за адресою вул.Грушевського Михайла,18 в будинок  на вулицю Олександра Духновича(???!!!).  Потім з різними трансформаціями відбувається поділ земельної ділянки під військкоматом  між приватною особою і  попередниками ДП “Стар”. Саме це Дочірнє підприємство  “Стар”  до  начебто  “оформлених” 8 соток  “бере ще в оренду”  у цієї ж приватної особи  ще декілька соток на папері, бо в реальності – це  прибудинкова територія  сусіднього  із забудовою будинку. Може б цей факт ніхто не викрив із сусідів, якби не було такого цинічного попрання прав їх приватної власності. Бюджет міста Мукачева від цих маніпуляцій  не отримав жодної копійки.

На вимогу громади ніхто не проводив громадські слухання на стадії  надання підприємству  ДП “Стар” містобудівних умов та обмежень, Мукачівський міськвиконком  запропонував провести громадські слухання вже після того, як було зведено декілька поверхів  незаконної забудови і після того, як ДАБІ після перевірок зупинило це незаконне будівництво, начебто для  затвердження ДПТ під оцим незаконним будівництвом в порушення всіх законів України, бо  розробка  ДПТ (детальних планів території)  повинна  відбуватись тільки для кварталів і  мікрорайонів, а не для  конкретної  забудови. Але  громада на цих слуханнях  була категорично проти цього будівництва і тому ДПТ за адресою вул.Грушевського Михайла,18  на сьогоднішній день вважається не прийнятим.

Не зважаючи на той факт, що це незаконне будівництво не відповідає  Генеральному плану міста Мукачева і історико-архітектурному опорному плану, а також   і історико-містобудівному опорному плану міста,   є намагання побудувати багатоповерховий будинок, хоча  навіть містобудівні умови і обмеження, надані цим же міськвиконкомом , передбачали тільки багатоквартирне будівництво ( передбачає 2-3 квартирну  забудову тощо), а не багатоповерхове будівництво, забудовник вирішив скористатись давно відомою  в Україні схемою  “узаконення” через суди свого злочинного наміру.

До речі , проти дій  посадових осіб відкрито кримінальне провадження,  а саме  Мукачівською місцевою прокуратурою внесено відомості до Єдиного реєстру судових розслідувань та розпочато  досудове розслідування  у кримінальному провадженні  №4201807100000061 за ознаками кримінального правопорушення , передбаченого ч.1 ст.366 КК України. У відповідності до ст.216 КПК України   підслідність у вказаному кримінальному провадженні  визначено за територіальним органом поліції.

Мукачівський міськвиконком якось “забув”, що  повинен відстоювати інтереси громади, а не свої особисті і забудовника, про  подання позову  до Закарпатського адміністративного суду  ДП “Стар” представників громади не попередив і зробив все можливе і неможливе, щоб ці суди програти, про що  і свідчить їх підготовка документів до цих судових засідань, підписання їх особою , яка не мала на  це відповідних повноважень.  Що дипломовані юристи зі стажем роботи в органах місцевого самоврядування  не знають як оформляються документи до суду?

Тому вважаємо, що потрібно  провести  перевірку дотримання Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”  Мукачівським міськвиконкомом  в частині надання попередніх містобудівних умов і обмежень, а також при   отриманні  забудовником нових  містобудівних умов та обмежень  стосовно будівництва на вказаній  земельній ділянці  за адресою вул. М.Грушевського,18 в місті Мукачеві. При чому цікаво спостерігати за зміною поверховості   навіть у відповідях Мукачівської міської ради  на наші інформаційні запити, з одно-двоповерхових будівель  поверховість піднімалась до 12 м, в іншому листі-відповіді до 18 вже метрів ,  в наступному добавлялась вже і мансарда тощо. Тобто на любий смак, замість дотримання закону.

На сьогоднішній день вони вирішили якось «узаконити» ділянку, на якій  звели  стіни, і придумали нову схему за «підказкою» місцевої влади  «розпочати» за документами нове будівництво , начебто замінивши і автора  проекту і авторський нагляд з Ганзела В.Й. на Голомб-Коржа В.І. з реальним вже кваліфікаційним сертифікатом. Але в такому випадку, в період  бажання розпочати нове будівництво на стадії замовлення проекту!!! йде громадське обговорення і громадські слухання, на якому вислуховуються всі претензії та зауваження від громадськості. Цього не було ні на початку розробки попереднього проекту, ні на початку «розробки  начебто нового проекту»!!! Тобто міська влада свідомо порушує всі закони України разом із забудовником.

  1. Просимо витребувати  для аналізу всі документи  стосовно відчуження  цієї ділянки  (копії рішень Мукачівської міської ради щодо  надання оренди, а потім міни (обміну правами  орендних відносин  на різні приміщення !!!???), а потім викупу та копій документів про оплату в місцевий бюджет  тих, кому відчужувалась оця ділянка державної форми власності, щоб незаангажовані спеціалісти в Києві  змогли надати кваліфіковані заключення по цій справі і  в подальшому ознайомити  з цими висновками всю країну  і  місцевих посадовців  і потерпілих  мешканців Мукачева  від цієї  незаконної забудови.
  2. Просимо незалежними експертами з інших міст переміряти цю ділянку згідно документів, тому що власники сусідніх будинків не просто підозрюють, а впевнені, що саме їх земельні ділянки  використовуються в різних розрахунках.
  3. Припинити це незаконне будівництво і розібрати його до зеленої ділянки за вимогою громади, як нагадування всім іншим забудовникам, які нехтують інтересами громади. В любій країні Європи, територіально навіть маємо в Закарпатті  центр Європи, за кожне з вищеперерахованих порушень на кожній стадії  вже отримані були б покарання, і не було б ніякого будівництва  незаконного, а тут одне порушення  тягне за собою інші порушення, а посадові особи  замість кримінальних вироків отримують задоволення від змагань з громадою, яка  повинна відслідковувати їх незаконні дії.

Незаконне будівництво за цією адресою розпочалось в період Майдану, коли  вся увага була прикута до інших подій, а у прокуратури зняли повноваження нагляду , зараз знову активізація  забудовників  припадає на період  змін, в який намагаються проскочити  злочинці різних категорій.

Будівництво ведеться за проектом, розробленим спеціалістами з чужими сертифікатами (ніхто чомусь не отримав покарання за цю схему фальшування документації), що автоматично визначає незаконність самої забудови, розробленої за підробленими документами  навіть з формальних причин , не вдаючись у професійні тонкощі,  в яких  завдяки цій боротьбі громада дуже добре  стала орієнтуватися і тримає свої знання, як козирі до останнього). Навіть зміна прізвищ на  фасаді  цього незаконного будівництва  на паспорті об’єкту не спасає від  зміни статусу. Вже бачимо, що  це  вже нове будівництво  (??!!), але ж воно не пройшло всіх стадій дозвільних, починаючи від громадських слухань та обговорень !!! Рішення судів посилалось на  попередній  проект, тобто  «старий» проект і з іншим авторським  колективом і авторським наглядом.  Авторський нагляд зараз повинен начебто здійснювати  Голомб-Корж В.І. кваліфікаційний сертифікат  АР №001906; підрядник :ТОВ «Будімпет», виконроб Луцик М.І.. Технічний нагляд: здійснює Міхеєв С.Ф. сертифікат АТ №004537.Клас наслідків (відповідальності):СС1. Проектна організація :ДПП «Архітектура» залишилась та ж сама, представник якої і є в  архітектурно- містобудівній раді міста (конфлікт інтересів і підробка документів не засмучує нікого).

Кримінальні справи відкривались і закривались, громадськість про це тільки повідомляли одним реченням, за новими обставинами знову відкриті нові кримінальні справи, але крапки ніхто не хоче поставити. Забудовник перебуває в постійних перемовинах із посадовими особами Мукачівського міськвиконкому , розробляються все нові і нові схеми для виконання забаганок  замовника. Але і громадськість постійно вивчає оці схеми і розуміє  кожний їх наступний крок. Вони чомусь впевнені, що їх порушення  на кожному кроці законів України ,обійдуться для них безкарно. Громадськість може через  різноманітні міжнародні інституції різних рівнів, через діаспори, через різні дипломатичні установи   розповісти  в інших країнах, де вони ведуть свій бізнес, виставляючи себе законослухняними особами, які  не порушують законодавство тих країн, розповісти про цих замовників-забудовників  щодо їх відношення  до  народу України, як вони постійно «ламають через коліно» і посадовців і своїх працівників, примушуючи виконувати їх забаганки. І тоді подивимось чи  хто-небудь подасть їм руку на різних офіційних заходах. Прості люди вимушені знаходити  постійно креативні методи боротьби  із беззаконням, про це треба пам’ятати  замовникам,  це може спричинити  їм і репутаційні збитки і серйозні матеріальні в найближчому майбутньому. На місці цієї незаконної забудови повинен бути сквер або дитячий майданчик  і це принесе більше зиску для замовника ніж оця незаконна будова, яка не буде все одно  введена в експлуатацію через недотримання  пожежних норм та й цілий ряд інших  причин .Окрема тема, все неможливо викласти в одному зверненні.

Тому просимо, хоча треба вже вимагати, бо за нашою перепискою слідкують небайдужі люди, які вимагають розслідування цих кримінальних справ, вимагають  повернути землю  громаді, припинити це незаконне будівництво, надати оцінку посадовим особам, які  зробили все, щоб програти три судові інстанції  на захист горе-проекту, розробленого за  чужим сертифікатом, при цьому цинічно отримуючи кошти на свою зарплатню із бюджету міста, в своїх  відзивах та касаційних заявах ,не використовували аргументів, які надавала їм громада.

Але це не зменшує й вини суддів, які прийняли протиправні рішення, вони що не знали, що у міста Мукачева статус історичного міста, а  сама забудова відбувається  в історичному центрі міста? Що згідно Генеральному плану міста  не передбачено  нового багатоквартирного будівництва в кварталі вулиць Грушевського, Возз’єднання та Чайковського. Ця територія  була визначена  як існуюча  житлово-громадська забудова ( відповідь  на наш запит на інформацію  ДП ДІПРОМІСТО від 08.05.2018 за №1-1036).Не знали? Тоді хай звільняють місця  для таких, хто живе в ногу з часом, хто розуміє, що таке Генеральні плани міст, що вимагає статус історичного міста (Мукачево ж  не відмовилось від цього статусу?), що таке зонінги , що таке ДПТ, для яких земельних ділянок розробляються оці детальні плани територій , а для яких ні, що таке громадське обговорення і громадські слухання, чи можна взагалі щось вимагати на свою користь у місцевої влади , а тим більше в суді, якщо громадські слухання не затвердили ДПТ, де розпочали незаконне будівництво, а громадських слухань  і громадського обговорення  взагалі не було, бо їх треба проводити до початку розробки  проекту любого нового будівництва на любій місцевості.

     Але чомусь один і той же суд приймає різні рішення майже по однаковим питанням: «Містобудівні умови та обмеження, які не відповідають генеральному плану населеного пункту та іншій містобудівній документації на місцевому рівні, не можуть вважатися такими, що враховують при плануванні та забудові територій громадські та приватні інтереси власників будівель, що оточують місце будівництва, а тому порушують основи містобудування, визначені ст. 5 Закону України «Про основи містобудування» та ст. 2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».»

     Такого висновку дійшов Касаційний адміністративний суд у складі Верховного Суду у справі № 826/13852/17 https://www.facebook.com/…/a.113951…/509737713134452/

     Будемо звертатись до Вищої кваліфікаційної комісії суддів та й інших структур, які повинні  роз’яснити громаді, чому з низькою професійною кваліфікацією судді  чи через певну зацікавленість  залишаються на своїх посадах і приймають протиправні рішення. Це стосується і тих осіб, які в правоохоронних органах закривали кримінальні справи, не довівши їх до логічного завершення, даючи можливість  спокійно під їх прикриттям  будувати незаконну забудову. Буде зроблений поіменний аналіз тих осіб, які були слідчими в цих  справах, а  один з них  Артур Черенков , маючи конфлікт інтересів, бувши депутатом міської ради  навіть голосував за продовження містобудівних умов та обмежень підприємству –замовнику  ДП «Стар» і не попередив  в цей час нікого на засіданні Мукачівської міської ради про те, що саме він веде цю справу і справа не закрита і має конфлікт інтересів (за матеріалами протоколів і стенограм засідання 16 позачергової сесії  Мукачівської міської ради 7 скликання  від 08.09.2016 року ), благополучно перейшов до  якоїсь  державної антикорупційної структури , може і НАБУ, в «подарунок» за закриття цієї справи. Так на сьогоднішній день  відкрите кримінальне провадження  №42018071040000061, досудове розслідування  у якому здійснює слідчий  відділ Мукачівського ВП ГУНП в Закарпатській області , але заявників не повідомляють  про це «розслідування», тому ніхто не буде здивований, якщо воно і буде  складатись із двох аркушів  білого паперу. Громадськість повинна мати час і знання самостійно  розслідувати незаконні дії і посадовців, і правоохоронців і  забудовників, а ті, хто повинен професійно  цим займатись  і утримується за бюджетні кошти , цього чомусь не робить.

Посадові особи Мукачівського міськвиконкому  все добре розуміють, тобто усвідомлено, розробляють плани, як  саме змінити цю ситуацію на користь забудовника , вдаючись до цинічного фальшування, підробок та й інших різноманітних порушень в різних сферах  законодавства. Вимагаємо притягнути до відповідальності всіх причетних до цих оборуток.  І поставити  КРАПКУ в цих посяганнях на територію  і  простір громади.

     Про результати розгляду звернення прошу повідомити нас  у порядку та строки, передбачені чинним законодавством України, у письмовому вигляді на адресу:01001 м.Київ  вул.Софіївська,10-А  та на електронну адресу :education_2010@ukr.net

Додатки:  Рішення та ухвали  судів :

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/73374596

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/78321900

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/79173815

http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/79174022

 

З повагою

Президент

МГО «Молодь та діти за самоврядування»                                             Людмила Черватюк

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *