І тільки від нас з вами буде залежати, як багато українців зрозуміють, що вибір є, в пику олігархам, які нав’язують нам своїх кандидатів

І тільки від нас з вами буде залежати, як багато українців зрозуміють, що вибір є, в пику олігархам, які нав’язують нам своїх кандидатів

Сергій Кривонос – командир групи спецпризначення, командир 8-го хмельницького полку спецпризначення, — двічі виводив полк у найкращі частини ЗСУ за підсумками року; на керівних посадах в командуванні сухопутних та аеромобільних військ. Брав участь у багатьох міжнародних навчаннях.

2014-го особисто командував обороною Краматорського аеродрому, котра позначилася значними втратами нападників.

7 жовтня 2014-го призначений начальником Управління спеціальних операцій Генерального штабу. Полковник Кривонос і його команда розробили стратегію побудови українських Сил спеціальних операцій у співробітництві з представниками НАТО. Але, за даними журналіста Юрія Бутусова, начальник Генштабу Віктор Муженко негласно усунув Кривоноса від реалізації програми підготовки ССО, через особистий конфлікт.

5 січня 2016 року наказом Міністра оборони України призначений першим заступником командувача Сил спеціальних операцій ЗС України.

Деталізація програми
кандидата в Президенти України Кривоноса Сергія Григоровича
відповідно до запитань ініціатив Виборча Рада UA та Антикорупційний порядок денний
1. Я вважаю, що система влади та управління в Україні є розбалансованою та неефективною. До того ж Україна не пройшла установчий етап державотворення. Конституція 1996 року не була Суспільним договором, а ситуаційним компромісом між тодішнім Президентом Л.Кучмою та посткомуністичною більшістю Верховної Ради. Саме тому я планую ініціювати ухвалення Нової Конституції України як Нового Суспільного Договору, спеціальним органом установчої влади громадян, обраним самими громадянами, делегати якого не зможуть обіймати будь-які посади в органах державної влади, з наступним затвердженням цього тексту на всенародному референдумі. Я планую подати відповідний законопроект (подібний до законопроекту 3781, який зараз є в Верховній Раді, але детальніше пророблений) до Верховної Ради.
Я прийму рішення установчої влади громадян Україну, хоча й планую подавати до Установчих Зборів свої пропозиції щодо організації влади. Я не вважаю, що сильна президентська влада є загрозою демократії, натомість теперішня система формування влади, за якої значний вплив має олігархія, а не свідомі та відповідальні громадяни є нівелюванням демократії. Саме тому я наполягатиму, щоб формування влади здійснювалось через усвідомлений вибір свідомими та відповідальними громадянами між претендентами на здійснення відповідних владних функцій та повноважень, унеможливлювати будь який маніпулятивний чи зовнішній вплив на цей вибір.
Я також наполягатиму на тому, що влада повинна мати виключно захисну та сервісну функції, має бути абсолютно прозорою та підзвітною громадянам, а для осіб, які отримують владні повноваження мають бути впровадженні ефективні мотиваційні чинники, зокрема встановлені критерії та індикатори ефективності діяльності чиновника та органу влади та управління в цілому та персональна відповідальність чиновників за збитки громадян та суб’єктів господарювання внаслідок їх діяльності чи бездіяльності.
Крім цього я пропонуватиму, щоб в новій Конституції було зафіксовано неподільне право громадян на приватну власність, на зброю та самозахист, на власний опір окупантам та опір спробам узурпації влади, а також майнові права громадян на частку загальнонародного(спільного) майна та права на отримання дивідендів від її використання, які мають оформлюватися з моменту набуття громадянства та бути дійсними до смерті громадянина.
2. Я планую достатньо багато законодавчих ініціатив відповідно до своєї виборчої програми. Насамперед щодо інституційної реформи на перехідний період, підвищення обороноздатності та взагалі реформи сектора безпеки та оборони, судової реформи, фіскальної реформи, тощо. До розробки законопроектів я планую залучати провідних українських й не тільки експертів, а також вести консультації з активом громадянського суспільства. Але ключовою позицією я вважаю створення перехідного Уряду який має забезпечити безпеку країни, навести порядок, провести тотальну інвентаризацію та впровадити зазначені в моїй програмі системні трансформаційні реформи та передати країну новим, сформованим за новою Конституцією органам влади та управління.
3. Формування перехідного Уряду має відбуватись на основі чіткого визначення завдань для нього. Тому я пропонуватиму депутатам Верховної Ради створити коаліцію на основі моєї програми реформ, а сам Уряд сформувати на основі функціональності щодо складу й компетентності та доброчесності щодо персоналій (з відповідними перевірками). В процесі формування перехідного Уряду та необхідних для його ефективної діяльності інституційних змін, будуть вирішені питання й місцевих адміністрацій й національних регуляторів. У разі спротиву я планую організувати разом з громадськістю кампанію суспільного тиску на парламентарів. Одним з головних завдань перехідного Уряду буде проведення повної комплексної інвентаризації та систематизації всіх наявних ресурсів, а саме
– Повної інвентаризації всіх наявних державних ресурсів, відкритої та публічної оцінки їх стану, аналіз та переоцінка ефективності їх використання, в першу чергу землі, об’єктів соціальної, транспортної, комунікаційної інфраструктури та промисловості.
– Повної та публічної інвентаризації, аналізу та оцінки об’єктів соціальної інфраструктури та життєзабезпечення громадян, включаючи об’єкти ЖКГ, енергетики, транспорту, промисловості, тощо; визначення критичного переліку цих об’єктів, що складають наявну небезпеку, проведення їх ремонту та модернізації. У випадку знаходження таких об’єктів в приватній власності, зобов’язання власника привести їх до належного безпекового рівня, а у разі відмови – примусове відчудження.
– Проведення інвентаризації та прозорої дооцінки приватизованого майна з урахуванням здійснених новими власниками інвестицій та капіталовкладень, виконання ними інвестиційних угод у разі наявності та впровадження процедури приватизаційних доплат або реприватизації з компенсацією вкладень у випадках встановлення великої розбіжності.
4. Повноцінне завершення судової реформи має відбутись вже відповідно до нової Конституції (хоча я пропонуватиму запровадження процедури виборів суддів нижньою ланки за особливою критеріальною процедурою та впровадження повноцінного суду присяжних, а також запровадження інституту мирових суддів для вирішення дрібних побутових справ). Проте на перехідний період необхідно забезпечити якісне кадрове оновлення суддівського корпусу, замість імітації, що була до цього. Для цього я ініціюю разом з експертами та громадськістю зміни насамперед засад та критеріїв формування судів та переатестацію суддів, з урахуванням в тому числі майнової перевірки та використання поліграфів. Також я планую відкликати призначених за квотою Президента членів Вищої Ради правосуддя та призначити нових, які будуть відібрані вже за новою, більш вимогливою системою формування.
5. На засадах подібних до переатестації суддів, буде проведено й кадрове оновлення прокуратури, а також разом з провідними міжнародними експертами впроваджена її інституційна реформа. Також я ініціюю підвищення кваліфікаційних вимог та освітніх стандартів для суддів та прокурорів.
6. Для унеможливлення корупційних дій я ініціюю запровадження системи єдиного повного електронного документообігу та надання публічних послуг без безпосереднього контакту чиновника та громадянина. На основі системи єдиного повного електронного документообігу – запровадження механізму контролю та впливу активних громадян на процес розробки , ухвалення та виконання рішень органів влади та місцевого самоврядування. Також впровадження електронного декларування для всіх чиновників та членів їх сімей з автоматизованою перевіркою даних в усіх реєстрах й на цій основі «перезавантаження» НАЗК. Крім цього я ініціюватиму Суттєве підвищення кримінальної відповідальності за корупцію, хабарництво та зловживання владою, впровадження по життєвої заборони перебування на державній службі та роботи в органах місцевого самоврядування для осіб, які отримали судовий вирок за корупцію, та дозвіл на використання для доказової бази справ про корупцію будь яких аудіо візуальних матеріалів незалежно від законності їх отримання.
7. Я маю кандидатури на зазначені посади, проте я не готовий оприлюднювати їх в повному обсязі серед можливість тиску на них. Часткове оприлюднення кандидатур відбудеться найближчим часом. Щодо кандидатур до складу Перехідного уряду, формування якого я ініціюватиму – ці кандидатури будуть визначені в процесі консультацій з парламентарями та громадянським суспільством.
8. Я планую активізувати інтеграцію України до ЄС. Зокрема забезпечити найскоріше приєднання України до європейських мереж ENTSO‐E (електроенергія) та ENTSO-G (газ) з відповідним вирішенням необхідних для цього правових, технічних та організаційних питань на основі Угоди про Асоціацією між Україною та ЄС і неухильним дотриманням національних інтересів України. Також звісно я вживатиму заходів для термінового впровадження стандартів ЄС у промисловості та у сільському господарстві. Але я планую на основі консультацій з українськими сільгоспвиробниками та переробниками впровадити більш жорсткі екологічні та без пекові стандарти ніж в ЄС для відповідного захисту українського ринку на основі угод СОТ.
9. Я планую максимально прискорювати набуття Україною членства в НАТО і насамперед реальному впровадженню стандартів НАТО в ЗСУ для можливості ефективної взаємодії української армії з арміями країн-членів НАТО.
10. Я вважаю РФ агресором, а окремих керівників РФ військовими злочинцями та планую ініціювати проведення щодо них міжнародного трибуналу.
11. Я планую вести проти агресора справжню комплексну гібридну війну, насамперед економічну. Я планую провести інвентаризацію міжнародно-правової бази відносин з РФ, впровадження персональних санкцій до керівництва РФ, афільованих з ним фізичних та юридичних осіб як до осіб, що підтримують тероризм, ініціювання комплексної економічної блокади РФ та створення умов для повної переорієнтації українських суб’єктів господарювання на споживання вітчизняної продукції або продукції з інших ринків. Я планую вжити заходів щодо забезпечення повної ресурсної й насамперед енергетичної незалежності від агресора. Я ініціюю повний розрив господарських відносин з Газпромом та перепідписання угод європейських споживачів з ним про купівлю газу на україно-російському кордоні, з тим щоб Україна транспортувала вже європейський за правом власності газ. Я вживатиму заходів щодо модернізації та розвитку атомної енергетики на неросійській технологічній базі. Я планую активізувати роботу з нейтралізації агентів російського впливу, розгортання та проведення антикремлівської пропаганди, ведення інформаційно-психологічної війни проти керівництва РФ, а також створити запобіжники економічному та гуманітарному впливу РФ. Я планую провести повну інвентаризацію майна та ресурсів, втрачених в наслідок агресії РФ та вжиття заходів щодо забезпечення компенсування зазначених втрат з боку РФ, застосування санкцій та механізмів репараційних виплат.
12. Я розумію авторитарно-феодальну сутність теперішнього кремлівського режиму й вживатиму всіх заходів задля його повалення. Я ініціюватиму створення коаліції, держав, зацікавлених в падінні кремлівського авторитарного режиму, відновленні територіальної цілісності України та інших країн, поразці імперіалістичних зазіхань теперішнього керівництва Російської Федерації, підтримку демократичних опозиційних сил в РФ, які поважають територіальну цілісність України. Нормалізація відносин з РФ можлива тільки після повного беззастережного повернення окупованих територій, компенсації збитків та виплати репарацій. Для поглибнення співпраці з сусідніми країнами та країнами – природними геополітичними союзниками України, я ініціюватиму створення Балто-Чорноморського Союзу, який має стати поглибленим доповненням до діяльності НАТО та основою для просування спільних інтересів Східно-Європейських країн в ЄС та в світі в цілому.
13. Я планую:
– Проведення реформи української армії у відповідності до стандартів НАТО та найкращих прикладів(Ізраіль, Швейцарія, США) організації збройних сил та враховуючи власний досвід ведення війни. Зокрема перехід від радянської жорстко централізованої системи управління, яка виключає командирську ініціативу до нової системи, орієнтованої на результат, з розподілом повноважень керівників кожного рівня по прийняттю рішень за напрямками відповідальності.
– Створення професійної контрактної армії, як основи ЗСУ. Оснащення її найсучаснішою високотехнологічною зброєю.
– Розвиток Сил спеціальних операцій, аерокосмічних військ, включно з ППО, відтворення Військово-морського флоту.
– Створення, на основі патріотичних громадських формувань, сил територіальної оборони, здатних до швидкої мобілізації і протидії агресору за мережевим принципом.
– Запровадження загальної громадянської військової освіти. Впровадження програми підготовки молоді до армійської служби через систему юнацьких організацій з національно-патріотичного виховання
– Суттєве підвищення соціального статусу українських військових, реальне забезпечення соціальних гарантій для учасників бойових дій та інвалідів війни.
– Запровадження правових засад для створення та розвитку приватних військових компаній.
– Реформування та розвиток спеціальних служб для ефективного захисту громадян України та національних інтересів за кордоном. Зокрема зміну компетенцій СБУ щодо питань економічної безпеки, позбавлення її невластивих корупційногенних функцій та створення підрозділів щодо протидії зовнішнім соціально-економічних впливам Створення єдиного центру координації спеціальних служб та їх взаємодії з іншими ЦОВВ.
– Проведення реформи ВПК, спрямованої на забезпечення ЗСУ новітньою ефективною зброєю, за рахунок прямих закупівель озброєнь, розвитку приватного сектору та створення умов для інвестицій в виробництво та експорт озброєнь, з урахуванням геополітичних інтересів України. Ліквідацію концерну «Укроборонпром» та створення на його основі державного холдінгу з управління активами в ВПК. Визначення ВПК пріоритетною галуззю економіки України.
– Повернення переговорного процесу щодо деокупації території України до формату перемовин між Україною та РФ за посередництва ЄС та країн – підписантів Будапештського Меморандуму з ключовою умовою – виведення військ агресора й ліквідацію незаконних озбройних чи квазівладних формувань та забезпечення можливості громадянам України, які мешкали на окупованих територіях до початку агресії і які готові підтвердити намір лишатись громадянами України, реалізовувати свої громадянські права.
Ці заходи, заходи, які не можуть бути предметом публічних дискусій, та заходи, зазначені в п.10,11 та 12, мають привести до того, що розвитком армії, спецслужб та територіальної оборони ми маємо зробити неможливою окупацію України у випадку повномасштабного вторгнення РФ та суттєво економічно й політично послабити агресора, а потім або примусити його піти з української землі шляхом переговорів, або звільнити нашу землю військовим шляхом.
14. Я вважаю, що Україна здатна розбудовувати власну економіку поступово скорочуючи зовнішні запозичення. В рамках загальної інвентаризації має відбутись й інвентаризацію зовнішніх запозичень з можливим переглядом їх умов. Головною заміною запозичень мають стати інвестиції. Тому одним з основних своїх завдань та завдань перехідного Уряду я бачу реалізацію відповідальної макроекономічної політики, фіскальної та регуляторної реформи щоб створити одну з найкомфортніших податкових систем на світі, яка передбачатиме
– податкову систему, яка віднімає якнайменше часу від платника податків – скорочення кількості податків до 7 (замість 12), а саме: податки на доходи фізичних осіб, спрощені (єдині) податки для малого бізнесу, копоративний податок за моделлю оподаткування розподіленого прибутку, податок на додану вартість, патентні та рентні платежі (ресурсні та майнові, в тому числі податки на землю та нерухоме майно, що базуються на ринкової вартості), мита та акцизи;
– встановлення загального фіскального навантаження на оплату праці (ПДФО + ЄСВ) на рівні не більше 27% (зараз 41,5%), та зокрема встановлення податку на доходи фізичних осіб зі ставкою 10+2%, де 10% сплачуються громадянином до бюджету територіальної громади за місцем проживання, а 2% добровільно (можна відовитись з одночасним добровільним виключенням з реєстру виборців) до центрального бюджету;
– скасування акцизу на транспортні засоби та електричну енергію;
– введення інституту загального оподаткування доходів сім’ї (перерахунок бази оподаткування виходячи з доходів родини, а не окремого платника та можливість використання податкових відрахувань на витрати, пов’язані з вихованням дітей, освітою, оздоровленням та пенсійними накопиченнями);
– підвищення фіскального значення екологічного оподаткування – платежі за забруднення навколишнього середовища повинні бути адекватними нанесеної шкоди довкіллю та здоров’ю населення;
– електронну революція в адмініструванні податків – перехід на 100-відсоткові цифрові процедури контактів з громадянами (повноцінний запуск електронного кабінету платника); єдиний дата-центр баз даних всіх контролюючих органів за для запобігання маніпулюванням звітністю і зловживанням з даними платників податків спрощення та автоматизація адміністрування податків та зборів; становлення штрафів виключно для випадків, які стосуються фактичних недоплат до бюджету, а не просто помилок в адмініструванні;
– спрощення та скорочення податкової звітності – всі декларації на 1-2 сторінки, відмова від фізичного документообігу між податківцями та платниками податків;
– справедливу рентну політику – впровадження диференційованої ренти на корисні копалини за досвідом Норвегії та Канади, створення Фонду майбутніх поколінь.
Я разом з перехідним Урядом ініціюватиму забезпечення вільного входу на ринки, зняття штучних бар’єрів, зокрема, відміна статусу природних монополій щодо сфер діяльності, де сучасні технологічні рішення надають можливість формувати конкурентні умови участі на ринку, зокрема, в сфері енергетики і комунального господарства, забезпечення можливостей для доступу до ефективного фінансового капіталу, зокрема, венчурного, залучення на внутрішній ринок інституцій венчурного фінансування, становлення фінансових організацій місцевого розвитку по формі діяльності, аналогічній до місцевих банків, а також запровадження кооперативних (як прибуткових, так і неприбуткових) фінансових установ з мікрофінансування.
Водночас з лібералізацією податків та спрощенням процедур мають бути створені механізми підтримки національних товаровиробників на основі угод СОТ та система просування та лобіювання українських національних економічних інтересів в інших країнах та міжнародних організаціях.
Для забезпечення ресурсної, насамперед енергетичної незалежності від агресора необхідно буде впровадження заміщення споживання невідновлюваних енергоресурсів (в першу чергу газу) споживанням енергії з відновлюваних джерел, переважно електричної з відповідним здешевленням її собівартості, розвиток атомної енергетики на неросійській технологічній базі (зокрема створення власного замкнутого ядерно-паливного циклу), стимулювання використання відновлюваних джерел енергії, збільшення власного нафтота газовидобутку, а також відновлення нафтопереробки на новій високотехнологічній основі. Має бути впроваджена демонополізація української енергетики, зокрема проваджений прозорий конкурентний ринок електроенергії, на основі двосторонніх договорів між виробниками та споживачами електроенергії, з обмеженням функцій енергопостачальних кампаній виключно до функцій забезпечення транспортування електроенергії до споживачів з жорсткими антимонопольними обмеженнями та регульованими тарифами на транспортування електроенергії на основі економічно обґрунтованих видатків та забезпечення кінцевим споживачам можливостей вільного вибору постачальників. Така демонополізація та запровадження принципів конкуренції на ринках газу та вугілля, а також відкриття нашого ринку для європейських енергетичних компаній. дасть можливість додаткового зниження ціни на електроенергію та посилить українську енергетичну незалежність.
15. Я ініціюватиму впровадження вільного ринку землі на основі, створеного при інвентаризації єдиного земельного кадастру в електронній та документальній формі з картографічним підтвердженням та відкритим доступом, а також карти родючості земель сільськогосподарського призначення з рекомендаціями щодо можливого використання земель і системи коефіцієнтів щодо оцінки якості земель та застосування його для обчислення платежів за землю.
16. Разом з перехідним Урядом я ініціюватиму комплексну соціально-пенсійної реформу:
– Встановлення єдиного соціального внеску, який сплачуватимуть самі громадяни на рівні 15%.
– Забезпечення розміру мінімальної пенсії на рівні не менш ніж 120% від реального прожиткового мінімуму, за рахунок детінізації заробітної плати й збільшення надходжень до солідарної системи та бюджету, а також створення умов для персональних пенсійних накопичень. Впровадження системи прямого державного соціального страхування громадян з персональною накопичувальною і солідарною складовими і поступовим зменшенням долі останньої, при стимулюванні недержавних механізмів соціального страхування у рамках двостороннього соціального партнерства.
– Впровадження системи обов’язкового медичного страхування в рамках єдиного соціального страхування, збереження при цьому базового мінімуму медичних послуг, які надаються безкоштовно, визначення граничних розмірів страхових виплат за типом та характером наданих послуг, а не за місцем чи джерелом їх надання. Впровадження системи франшиз та премій задля заохочення самооздоровлення та ведення здорового способу життя.
17. В наслідок дій, зазначених в попередніх пунктах та дій, реформованих й оновлених правоохоронних органів, а також податково-адміністративної амністії, олігархи мають бути знищені. Тобто мають лишитись великі підприємці, які інституційно позбавлені можливості привласнення чи зловживання спільними національними ресурсами, а також позбавлені монопольного становища в будь яких секторах економіки та медійного впливу.
18. Я бачу національну консолідацію через мобілізацію суспільства задля перемоги у війні з агресором, запуск установчого процесу, запровадження самостійної (без податкових агентів) сплати податків і зборів, обов’язкової для участі у виборах громадянської освіти, впровадження нових освітніх стандартів, та обов’язкового вивчення в школах цивільних прав, податкового та бухгалтерського обліку, оздоровчих навичок, управління транспортними засобами та поводження зі зброєю, військової підготовки, створення та підтримку системи громадських організацій, що у тісному зв’язку з системою освіти візьмуть на себе позашкільне виховання молоді і студентів, розвиток і популяризацію у молодіжному середовищі патріотизму та громадянськості, здорового, спортивного способу життя і суспільно-корисного дозвілля має суттєво зрости рівень громадянської свідомості, насамперед молоді. А розбудова нової ефективної системи влади та управління на основі Нового Суспільного Договору, створення й розвиток механізмів контролю та впливу активних громадян на процес розробки , ухвалення та виконання рішень органів влади та місцевого самоврядування, налагодження системи взаємодії громадянського суспільства та влади мають привести до усвідомленого співуправління громадянами своєї країни та водночас остаточно деактуалізвати штучно актуалізовані питання (в тому числі й зовні), які роз’єднують суспільство. Тобто сприяти остаточному формуванню української політичної нації та перетворення України на справжню Республіку.
Loading...

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *