Колишній голова Закарпатської обласної ради Олексій Петров, якого депутати “відставили” на сесії 28 жовтня та остаточно оформили це рішення 15 листопада розвинув бурхливу медійну активність. Він дає іміджеві інтерв’ю інтернет-виданням та проводить рекламну кампанію у соцмережі Фейсбук.
У яку суму обійшлися матеріали у виданнях ми не знаємо, але можемо порахувати витрати Олексія Петрова на рекламу у Фейсбук на протязі останнього тижня. Так, з 9 по 15 листопада 2021 року сторінкою “Олексій Петров – депутат Закарпатської обласної ради” було витрачено на просування 501 долар США.
Оплачувалася реклама “компромату” на мера Мукачева Андрія Балогу під назвою “Гарячий ніж, кувалда, бензопила і ніякої комунікації” та виступ Олексія Петрова перед депутатами Закарпатської обласної ради. В останньому, побудованому на контрверсійності, Олексій Петров (незакарпатець), який прийшов служити закарпатцям і багато зробив для них, протиставляє себе місцевим (закарпатцям), які коли перебували на цій посаді приватизовували на батьків старовинну синагогу в центрі Ужгорода та на шофера аптеку в центрі міста (прозорий натяк на колишнього голову облради Володимира Чубірка).
Політичний сезон на Закарпатті продовжується.