Тож, якщо йтиме все за планом завершити об’єкт заплановано у 2016 році. Про це у вівторок, 21 травня, розповів начальник дирекції з будівництва Бескидського тунелю Володимир Харлан під час зустрічі з головою Закарпатської обласної адміністрації Олександром Ледидою.
Минулого тижня під час чергового засідання Закарпатської обласної ради депутати надали спеціальний дозвіл на користування надрами на території Скотарської сільської ради, що у Воловецькому районі. Це одна з необхідних умов для початку будівництва нового двоколійного Бескидського тунелю.
-
Проект фінансується ЄБРР та за кошти залізниці. Він уже пройшов необхідні експертизи в Києві. Ми узгодили проект у Міністерстві транспорту, «Укрзалізниці» та на науково-технічній раді Мінрегіону. Наразі чекаємо погодження від Мінфіну та Мінекономіки. Будівництво тунелю плануємо виконувати з використанням сучасних австрійських технологій, – розповів Володимир Харлан.
Під час будівництва частково вантажопотік буде переведено на ділянку Львів-Сянки-Ужгород. Це стосується великогабаритних вантажних потягів. Пасажирських поїздів обмеження не стосуватиметься. Старий тунель буде законсервовано. Він служитиме евакуаційним виходом у разі непередбачуваної ситуації (з’єднуватиметься зі старим переходами).
Наразі виконуються підготовчі роботи на території Львівської та Закарпатської областей.
-
Закарпатська обласна влада, зі свого боку, й надалі сприятиме будівництву тунелю, – запевнив Олександр Ледида. Це важлива частина транспортної інфраструктури не тільки України, а й Європи, що покладає на нас велику відповідальність.