Найголовніше для порятунку і розвитку об’єкту – дитяча вузькоколійка повинна розвиватися, а не бути просто потягом, який курсує з точки «А» у точку «Б».
Про таке заявив голова Закарпатської ОДА Олексій Петров, реагуючи на ситуацію довкола Ужгородської дитячої залізниці.
Як раніше повідомляла “Трибуна”, Укрзалізниця має намір закрити Ужгородську дитячу залізницю. У міськраді Ужгорода, натомість, готуються розглянути можливість взяття об’єкту на баланс міста.
Тим часом, голова Закарпатської ОДА Олексій Петров заявив: переведення дитячої залізниці іїї з державної в комунальну власність – проблеми не вирішить. “Ми лише розтягнемо стагнацію вузькоколійки. Щоб запустити на повну цей об’єкт, який може працювати цілорічно, а не лише три місяці влітку, потрібну відкривати нові атракції, влаштувати акції, працювати із туристами, рекламувати себе. Так працюють туристичні залізниці у всьому світі і користуються великою популярність”, – вважає голова ОДА.
Тож, аби зберегти дитячу залізницю та в опдальшому розвивати її, керівник області звернувся із листом до голови правління АТ «Українська залізниця» Володимира Жмака розглянути подальший розвиток дитячої вузькоколійки в умовах державно-приватного партнерства.
Паралельно на Закарпаття зпросили експерта Піотра Хенріка Млодзяна, який реанімовує подібні об’єкти у Польщі. Його візит планується на кінець тижня. І вже зараз ведуться переговори із потенційними інвесторами.
Про результати обіцяють повідомити вже найближчим часом.