Закарпатці зможуть звернутися на “гарячу лінію” для отримання консультацій щодо призначення субсидій на опалювальний сезон

Закарпатці зможуть звернутися на “гарячу лінію” для отримання консультацій щодо призначення субсидій на опалювальний сезон

Державна установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з Департаментом соціального захисту населення Закарпатської ОДА у зв’язку з реформуванням системи надання житлово-комунальних послуг та з метою проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення, 21 та 22 листопада 2019 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.

Зацікавлені можуть телефонувати на обласну „гарячу лінію” за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484 або ж надсилайте „електронне звернення” перейшовши адресою http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext/

Тематика, дата, час проведення спеціалізованих „гарячих ліній” наступні:

21 листопада – з питань призначення житлових субсидій на опалювальний період 2019 – 2020 роки. Графік роботи „гарячої лінії” – з 8:30 до 17:00 години (з 12:00 до 12:50 – обідня перерва);

22 листопада – з питань монетизації пільг на оплату житлово-комунальних послуг. Графік роботи „гарячої лінії” – з 8:30 до 16:00 години (з 12:00 до 12:50 – обідня перерва).

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *