За день до виборів змінено керівника закарпатського штабу Анатолія Гриценка

За день до виборів змінено керівника закарпатського штабу Анатолія Гриценка

Новим керівником виборчого штабу кандидата в Президенти України Анатолія Гриценка в Закарпатській області призначено Питчака Андрія. Про це “Трибуну” інформують власні джерела. До цього Питчак очолював Мукачівський районний виборчий штаб.

Працює Андрій Питчак заступником головного лікаря в Закарпатській обласній дитячій лікарні. Народився у 1986 році. На місцевих виборах 2015 року балотувався до Закарпатської облради від партії “Відродження”.

Попереднім керівником вибочого штабу Анатолія Гриценка був Олександр Петік, який публічно не оприлюднив причину своєї відставки.

28 березня сторінка Громадянська позиція – Закарпатська область поширила заяву наступного змісту.

Заява прес-служби закарпатського обласного виборчого штабу
«На Закарпатті передвиборчі штаби Анатолія Гриценка зупинять свою роботу?», – публікація з такою назвою з’явилася в інтернет-виданні «Новини Закарпаття». Зазначимо, що редакція видання не зверталася до штабу із проханням про коментар. Ця інформація не відповідає дійсності. 
Щодо роботи обласного та районних виборчих штабів – наразі триває робота по завершенню кампанії. Зауважимо, штаб кандидата неодноразово заявляв, що волонтери становлять значну його частину. Люди, які працювали на волонтерських засадах, закінчують роздавати агітаційний матеріал і до дня тиші штаби поступово згортатимуть свою роботу. Ті, хто бажає продовжувати допомагати команді – працюватиме на виборчих дільницях.
Нагадаємо, 31 березня відбудеться перший тур виборів Президента України. Після рішення Андрія Садового та інших лідерів опозиційних сил про підтримку Анатолія Гриценка, соціологи зафіксували значний ріст зрівня підтримки кандидата. Останні соціологічні опитування, проведені Центром “Соціальний моніторинг” і Українським інститутом соціальних досліджень ім. О. Яременка з 11 по 18 березня засвідчують: якщо Анатолій Гриценко потрапляє до другого туру виборів президента, то він перемагає зі значним відривом і Петра Порошенка, і Юлію Тимошенко.
Поширення чергової порції неправдивої інформації засвідчує те, що влада боїться потужного конкурента та зростання його рейтингу. І тому знову не гребує застосуванням чорного піару та брудних медійних атак. Нагадаємо, після того, як Фейсбук оприлюднив інформацію про політичну рекламу, стало відомо, що на один пост проти Анатолія Гриценка з метою очорнити його ім’я витрачали 50 тисяч доларів.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
Новини партнерів

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *