Categories Новини

У Перечині відкрили реконструйоване пологове відділення

ледидаЗабезпечення доступу до сучасної медицини мешканців кожного населеного пункту краю – головне завдання влади. На цьому наголосив голова Закарпатської ОДА Олександр Ледида під час відкриття реконструйованого пологового відділення у Перечині.
Ремонт приміщень пологового відділення розпочали у травні цього року. 300 тис. грн. було виділено з обласного бюджету, 151 тис. грн. – з районного. За ці кошти у палатах та пологових залах проведено ремонти та закуплено меблі. Уже з цього дня відділення відкриває двері для перших пацієнток:
– Ремонту в цих приміщеннях не було з 1983-го, – розповіла завідуюча пологовим відділенням Перечинської ЦРЛ Лариса Дзямко. – Тому контраст між «до» та «після» справді великий. До того ж, тепер у нас з’явилась палата для партнерських пологів – коли жінка, дитина та батько можуть знаходитись у лікарні разом. Тепер дуже чекаємо на оновлення технічного оснащення.
Лише впродовж 2012 року тут народилося майже півтисячі немовлят. Район є одним з лідерів на кількістю пологів в області.
– Коли постало питання про виділення коштів для ремонту пологового, депутати райради були одностайними. Адже від таких порівняно невеликих коштів залежать здоров’я та навіть життя матері і дитини, – наголосив керівник Перечинщини Петро Грицик. – Наша мета, завдання глави держави: забезпечення якісних умов життя людей. А без сучасної медицини – це не було б можливим.
Олександр Ледида пообіцяв: на цьому роботи не завершаться, бо на часі приведення до ладу інших відділень лікарні:
– Продовжуватимемо реконструкцію й надалі, адже лікарня тут є справді дуже важливою та потрібною – обслуговує більше 31 тисячі населення всієї Перечинщини. У неї вдале логістичне розташування, тож щодня по медичну допомогу сюди приїздить чимало мешканців району. Маємо дбати про здоров’я краян. Адже якісні медпослуги – невід’ємна складова підвищення стандартів життя кожного закарпатця.
Повідомили в прес-центрі ОДА

пологове2 пологове

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *