Виконувач обов’язків мера Ужгорода Віктор Щадей замість того, щоб готувати місто до надважкого опалювального сезону і вирішувати безліч інших проблемних питань обласного центру, відправився у подорож за депутатським мандатом.
А поки в Ужгороді панує безвладдя, образ тимчасового мера Щадея споглядає на городян з електроопор, дерев, перил мостів… трансформаторів.
При цьому, поклейщики Щадея неодноразово були помічені у нищенні агітації за інших кандидатів. Вони щодня захаращують обласний центр тисячами однакових листівок цього чиновника. Відтак в Ужгороді вже є паркани імені Щадея, вулицю Капушанську також можна перейменувати на Щадеївську. Ціла алея з його образом – наклеєні одна на одну, по колу, або ж у не менш безглуздих варіантах.
Ось таке от засилля політичної реклами Щадея.
І це, незважаючи на той факт, що Ужгородський міськвиконком прийняв рішення, де зазначено: «Дозволити розміщення матеріалів передвиборної агітації лише в спеціально визначених місцях».
Оскільки найбільше грошей витрачає на всіляку рекламу тимчасовий мер Ужгорода – його обідраних плакатів різної величини у місті найбільше, – розміщені вони далеко не в дозволених місцях. Хоча згадане рішення підписане саме в.о.мера В.Щадейом і останній його пункт звучить так: «Контроль за виконанням рішення залишаю за собою». Людина, яка настільки не поважає навіть «місцеві закони», хоче бути нардепом щоб писати закони для інших…
І ще одне питання. Звідки у людини, яка не є відомим і успішним бізнесменом, цілий капітал на таку піар-кампанію? Ціла бригада розклейщиків агітацій, десятки тисяч агітаційних листівок (офіційний тираж всього 5 тисяч), сотні тисяч повноколірних газет, безперервна трансляція реклами Щадея в теле-радіо ефірі… Це ж не якісь благодійні внески у фонд кандидата. Увесь народ України збирає гроші та гуманітарну для військових у зону АТО, але аж ніяк не допомагатиме фінансово якомусь політику.