Поки що діючий міський голова Андріїв переконує з сотень рекламних щитів (оренда 1 шт. на місяць ≈ 10 000 – 12 000 тис.грн.) і друкує тисячні наклади газет про те, що “Ужгород – це комфортно”, “Ужгород – це стильно”, самі жителі обласного центру з подивом відзначають цікаві розбіжності – зображений на білборді відрізок дороги по вул. Легоцького “відремонтували” лише у фоторедакторі, насправді ж він розбитий. Або ж посеред вулиці без асфальтного покриття, у ямах і калюжах, височіє рекламний щит з написом «Жити в Ужгороді – це гарно! Андріїв». Або ж фотографії відремонтованих тротуарів, які почали розвалюватись одразу ж по завершення ремонту. Складається враження, що діючий мер з депутатами цинічного знущаються над громадою.
Ось лише короткий огляд “успіхів” чинного мера, який відзначився хіба що значними перевитратами бюджетних коштів на сумнівні проекти: