Закарпатці “забудуть” про словацькі номери

номериПов’язано це з тим, що Петро Порошенко входить до групи найбільш активних лобістів, котрі захищають інтереси вітчизняного автопрому ціною інтересів самих жителів України.
Нагадаємо, нині на розгляді у комітетах Верховної Ради України знаходиться законопроект, авторами якого є нардепи Іван Бушко та Валерій Пацкан, і який після його прийняття дозволить жителям прикордонних регіонів робити так звані «пересічки» на авто з транзитними номерними знаками раз у 30, а не у 5 днів, як це є зараз.
Над ознайомленням із законопроектом закарпатських автомобілістів з іноземними номерами у краї активно працює ГО “Західноукраїнська асоціація власників транзитних авто” ЗАВТРА, яка знайшла однодумців на Львівщині та Волині і вже організовувала попереджувальне блокування українсько-словацького кордону.
Однак, серйозною перепоною на шляху цього законопроекту до остаточного прийняття є саме згадані вище групи депутатів, інтересам яких цей закон аж ніяк не відповідає. Про те, що Петро Порошенко є активним захисником вітчизняного автовиробника закарпатці можуть пам’ятати ще з часів його діяльності на посаді міністра економічного розвитку та торгівлі (2012 рік). Тоді Петро Порошенко відкрито виступав за введення додаткових імпортних мит для іноземних автомобілів. І хоча в результаті це суттєво підвищило їхню вартість та зробило недоступними для чималої частини населення країни, тодішній міністр таке своє рішення вважав правильним та патріотичним:
«Я хотів би, щоб Україна відродила свій промисловий потенціал, тому я відкриваю експортні можливості для українських виробників і захищаю внутрішній ринок», — пояснив Порошенко свої дії на посаді міністра економічного розвитку і торгівлі. Як наслідок – тисячам українців довелося замість якісних іноземних авто придбати «шедеври» вітчизняного автопрому із сумнівною якістю та повною відсутністю комфорту. Однак це, на думку міністра, захистило вітчизняного виробника. Очевидно, про вітчизняного громадянина (і свого майбутнього виборця, як це не смішно зараз відзначати) Петро Порошенко на той момент взагалі не думав.
Однак зараз, не дивлячись на намагання здобути якомога більше електоральних симпатій, Порошенку доводиться продовжувати політику «захисту» вітчизняного виробника. Справа в тому, що лише минулого року кандидат у президенти офіційно позбувся своєї частини акцій підприємства «Богдан» (того, яке, нагадаємо, випускає на українські дороги одноіменні маршрутки та авто марки Лада) продавши їх колишньому топ-менеджеру підприємства Олегу Свинарчуку. Тим не менш, не позбувся він безпосередніх зв’язків та інтересів в успішній діяльності підприємства. Відтак, можливість того, що українці зможуть купувати в десятки разів дешевші та в сотні разів якісніші автівки за кордоном, не може не хвилювати потенційного президента України.
А тому про те, що чекає на законопроект про транзитні «пересічки» у випадку перемоги на виборах цього кандидата, думаю, говорити не варто. Все і так зрозуміло. Ми, як то кажуть, українського виробника захищаємо. Самі ж українці можуть і далі їздити у напіврозвалених і непристосованих для пасажирських перевезень маршрутках, трястися у «рідних» українських автівках і радіти, що вони захищають бізнес свого президента.

2 comments

Кукіш says:

Мова навіть не про термін у 30 днів на транзит.

Можна б було зробити дуже просто.

Скасувати 8-річне обмеження на розмитнення автотранспортних засобів.

Встановити єдиний податок на розмитнення всі автотранспортних засобів (20-30% від вартості. За експертною оцінкою).

За рахунок цього і громадянам би було добре і бюджет би наповнювався.

А вітчизняний виробник! Де той вітчизнаний виробник? Де?
Нехай би політики пересіли вже на відчизняний.

Пропоную, страйкувати! Спільно Закарпатці і Львів’яни.

Андрій says:

достатньо.За роки пыдтримки пыдтримали можновладцыв.Пряма конкуренцыя быльш нычого не спасе Україну.Працюєм як воли маєм бардак

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *