В Ужгороді продадуть легендарну «Червону Ружу»

червена ружаЧергова сесія Ужгородської міської Ради відбудеться 2 серпня. Через недавні проблеми з прокуратурою, міська рада оприлюднила проекти рішень.

 

 

Серед них виділяються наступні:

1. Доповнити перелік об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації у 2013 році, приміщеннями, за адресою  пл. Театральна, 9, а також  нежитловою будівлею (колишній ресторан «Червона Ружа»).

2. За поданням прокурора міста Ужгорода від 12 липня заборонити купання у річці Уж у межах міста, в дериваційному каналі, водоймах по вул. Чурговича, Озерній, біля ЗОШ № 12-15, Радванському кар’єрі. Також зобов’язати балансоутримувачів  держати в належному стані територію зони відпочинку біля річки Уж. Слідкувати за виконанням цих приписів має МВ УМВС в Закарпатській області та відділ муніципальної поліції.

3. На кладовищі «Кальварія» дозволити, як виняток, підзахоронення в існуючі могили близьких родичів та захоронення на зарезервованій території Почесних громадян міста Ужгород у межах чинного законодавства, а також облаштувати сектор для почесних захоронень на зарезервованій території кладовища.

4. Збільшити фінанасування міської комплексної програми „Розвитокнефрологічної та гемодіалізної служби в місті на 2011 – 2013 роки” до 315 тис.грн.

5. Покращити благоустрій міста через поточний ремонт зелених насаджень, озеленення за рахунок збільшення бюджетнихпризначень на 485,149 тис. грн.

6. Збільшити бюджетні призначення на реалізацію Програми фінансової підтримки комунальних підприємств м. Ужгорода на 2013-2015 роки на цю ж суму 2,4 млн. грн.  Збільшать програму фінансування  КП «Водоканал м.Ужгорода» на 2013-2015 рр., вочевидь, на ці самі 2, 4 млн. грн.

7. Надати згоду комунальному підприємству «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода» на отримання кредиту у формі овердрафту загальним лімітом до 500,00 тис. грн. в АТ «ЗЛАТОБАНК» строком на один рік. При цьому заставою стане майбутня виручка підприємства.

8. За рахунок зменшення коштів на деякі видатки передбачити на будівництво міні-котельні ЗОШ №19 та ДНЗ №42 по вул. Легоцького в м.Ужгород – 100,0 тис.грн., реконструкцію приміщень для розміщення відділення “дитячої хірургії” ЦМКЛ м.Ужгород – 144,985 тис.грн., капітальний ремонт приміщень для розміщення гінекологічного відділення УМПБ на базі Ужгородської центральної міської клінічної лікарні – 121,224 тис.грн., реконструкція приміщення в будівлі на пл.Поштовій,3 – 150,0 тис.грн.

9. Передати Дитячо-юнацькій спортивній школі №1 у користування на умовах оренди будівлі за адресою: м. Ужгород, вул. Перемоги,б/н з розміром річної орендної плати в сумі 1 (однієї) гривні без ПДВ терміном на 25 років.

10. Надати дозвіл КП «Уж-енергія» на передачу прокуратурі Закарпатської області у користування на рік на умовах оренди 2 котли з розміром річної орендної плати 1,20 грн. за одиницю.

11. Розглянувши лист громадської організації «Ужгородська міська федерація настільного тенісу» від 24.07.2013 року, передати їй у користування на умовах оренди будівлю літ. А котельні загальною площею 277,2 кв.м. за адресою: м. Ужгород, вул. Володимирська, 26а терміном на 49 років з розміром річної орендної плати в сумі 1,20 грн.

12. Затвердити Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертно грошової оцінки земельних ділянок та об’єктів комунального майна.

13. Затвердити Лівака Юрія Юрійовича на посаді головного редактора газети «Ужгород».

14. Планують також продати декілька ділянок несільськогкогосподарського призначення, здати на металобрухт старий комп’ютерний томограф,  трактор, продати легкову машину ВАЗ.

Порядок денний засідання, а також проекти рішень можна знайти на сайті Ужгроодської міської ради.

 

1 comment

читачка says:

насмішив пункт 5 ))) оце ж скільки грошей піде комусь на карман -майже півлимона грн….за “озеленення” …в той час, як зелені зони на кожному кроці ЗНИЩУЮТЬ і виростають,неначе гриби,нові будівлі! хіба що малося на увазі озеленення власних кишень…

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *