Перший туристичний рейс паровоза показав – Боржавську вузькоколійку, яка є одним із символів Закарпаття, необхідно відродити (фото)

Гучне чмихання, сигнал і вугільний дим із труби ретро-паровоза викликали справжній фурор у туристів і мешканців Виноградівщини

Пісні з танцями, театралізовані сцени, паровозні селфі, яскраве, палюче сонце і… сім потів з чола – так коротко можна описати перший туристичний рейс ретро-паровоза ГР-280 на Закарпатті. У суботу о 12.00 потяг вирушив із Виноградова й доїхав до Хмільника, а потім повернувся назад до Берегівського депо, як і було заплановано організаторами. По дорозі паровоз зробив п’ять зупинок, одну з яких «позапланову». Через 100 метрів після початку руху потяг зупинили «озброєні нацисти», щоб перевірити, чи немає серед пасажирів «зайців». По ходу паровоза квитки перевіряли ще дві групи контролерів – «чекісти» в голубих кашкетах і «озброєні воїни УПА», котрі особливо прискіпливо цікавилися, чи нема серед пасажирів москалів. Загалом перший рейс удався на всі сто за винятком однієї несподіванки. У п’ятницю на Закарпатті видався особливо спекотний день, а на Виноградівщині (яка є найтеплішим районом області) стрілка термометра піднялася до 38 градусів! Тому у вагонах навіть при відчинених вікнах було гаряче не тільки від музики й пісень. Пасажири жартували, що в таку погоду ретро-потяг має не тільки розважальні, але й лікувальні властивості – виведення з організму шлаків, «саунотерапія», схуднення тощо…
– Перший рейс показав, що слід зробити в першу чергу для вдосконалення туристичного маршруту, – наголосив Геннадій Москаль, котрий разом із Михайлом Рівісом та керівництвом Виноградіщини теж був пасажиром ретро-потяга. – Із Виноградова до Шаланок ми замість запланованих двох годин доїхали за півтори. Зупинки в селах, де пасажири можуть вийти з потяга й продегустувати місцеві страви й напої, слід зробити довшими. А сам маршрут продовжити з Хмільника до Іршави. Ми зробимо все це в рамках пілотного проекту, який тільки почався. Ну, а щодо сьогоднішньої спеки скажу таке – у Німеччині ретро-потяги також не мають кондиціонерів, але пасажири не нарікають на це, а їздять так само, як і ми сьогодні. Їм потрібна автентика, заради якої вони жертвують комфортом. Уже в кінці наступного тижня аномальна спека на Закарпатті закінчиться, і поїздки в ретро-потязі стануть цілком комфортними… Я дякую всім, хто долучився до нашого свята для популяризації Боржавської вузькоколійки, а особливо – команді старенького паровоза ГР-280, який сьогодні потрудився на славу й сумлінно тягнув три пасажирські вагони з Виноградова до Хмільника. Його гучне чмихання, сигнал і вугільний дим із труби викликали справжній фурор у туристів і мешканців сіл, що розташовані вздовж залізничної колії. Перший туристичний рейс паровоза показав – Боржавську вузькоколійку, яка є одним із символів Закарпаття, необхідно відродити!

Loading...

Редакція

Трибуна - незалежний погляд на новини Закарпаття, Мукачева та Ужгорода зокрема: політика, громадське життя, кримінал, культура та інше.

Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *